.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراکسیون اصولگرایان: مطهری را اصولگرا می‌دانیم!

هیئت داوری فراکسیون اصولگرای مجلس اعلام کرد علی مطهری نماینده مردم تهران را "اصولگرا می‌دانیم". حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر در این‌باره خاطرنشان کرد كه در جلسه روز گذشته نامه دوم علي مطهري قرائت شد و این هيات نسبت به توضيحات ايشان قانع گرديد.

عضو هيات داوري فراكسيون اصولگرايان در تاكيد به اين كه البته پاره‌ای تذكرات نسبت به ادبيات آقاي مطهري وجود دارد، گفت: «در كل ما آقاي مطهري را در جمع اصول‌گرايان مي‌دانيم هر چند كه ممكن است پاره‌اي انتقادات به ايشان مطرح باشد.»

داستان تشکیک در اصولگرایی علی مطهری پس از وقایع 14 خرداد آغاز شد. زمانی که این نماینده مجلس طی یادداشتی عنوان کرد که حوادث تلخی روز 14 خرداد و شعار علیه سید حسن خمینی برنامه ریزی شده و رییس جمهور نیز از آن باخبر بوده است.

این اظهار نظر فرزند شهید مطهری به مذاق نمایندگان حامی دولت خوش نیامد و در طول چند روز شدیدترین حملات را روانه وی کردند. حمید رسایی طی اظهاراتی درباره مطهری گفت: «مطهري براي نخستين بار نيست که با مواضع نادرست ثابت کرده از بصيرت پدرش برخوردار نيست؛ او مصداق بارز خواص بي بصيرت است.»

اين عضو فراکسيون اصولگراي مجلس شوراي اسلامي گفت: «اگر به احترام نام پدر وي، مردم سکوت مي کنند اما در زمان مناسب ثابت کرده و نشان خواهند داد که علي مطهري صلاحيت حضور در چنين جايگاهي را ندارد.»

از سوی دیگر در 16 خرداد 50 نماينده در نامه‌ای به ريييس هيات داوري فراکسيون اصولگرايان، خواستار اخراج مطهری از اين فراکسيون شدند. پس از درخواست این نمایندگان هیئت داوری که متشکل از پنج نماینده روحانی است وی را برای ارائه توضیحات احضار کرد.

پس از این احضار و انتقادات شدیدی نمایندگان حامی دولت از مطهری، وی دومین یادداشت خود را منتشر کرد و هم‌چنان بر برنامه‌ریزی برای اختلال در مراسم 14 خرداد تاکید کرد. مطهری در این یادداشت به شدت به مخالفان خود حمله کرد.

نماینده مردم تهران نوشت: «اگر بصیرت آن چيزي است که امثال آیات الهی چون حضرات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی، جوادی آملی، امینی، استادی، مظاهری و ری شهری ندارند ولی امثال رسایی و روانبخش و كوچك زاده دارند من از نظر بصیرت کور مادرزاد به دنیا آمده ام و شفا یافتنی هم نیستم و مرگ را بر چنین بصیرتی ترجیح می دهم.»

پس از این یادداشت و احضار وی به هیئت داوری اصولگرایان مطهری از اخراج خود استقبال نمود و گفت: «اگر افرادي مثل من از فراكسيون اصولگرايان اخراج شوند جز تملق و چاپلوسي چيز ديگري در اين فراكسيون باقي نمي‌ماند.»

این عضو فراكسيون اصولگرايان از هر حكمي براي اخراجش از فراكسيون استقبال كرد وتصریح کرد اين پديده مباركي است كه موجب مي‌شود اصولگرايي به مسير خود بازگردد.

در همین راستا در نماز جمعه گذشته راهپیمایی اعتراضی علیه وی برپا شد. در اين راهپيمايي معترضين همچنين در واكنش به سخنان علي مطهري شعار دادند "اي علي مطهري برگرد به خط رهبري"، "توهين به مردم عاقبت ندارد، نخبه حزبي بصيرت ندارد"، "اي يادگار شهيد بصيرت بصيرت، اي نخبه سياسي بصيرت بصيرت، اي مدعي انديشه بصيرت بصيرت"، "ادعاي انديشه با اهانت نمي‌شه"، "مرگ بر فتنه‌گر".


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.